Draw Something - Joc Android

Ieri am descoperit pe Google Play un joc foarte drăguț, de care m-am tot ținut mai bine de jumătate de zi.Se numește, după cum spune și titlul, Draw Something, și ideea e că trebuie să alegi un obiect din trei pe care să îl desenezi și să-l trimiți cuiva, care va încerca să ghicească ce reprezintă acel desen și va trebui, la rândul lui, să-ți trimită un desen.Astfel, joculețul e interminabil.Dacă niciunul din cei doi jucători nu se dă bătut, se acumulează un "streak", care încă nu m-am prins la ce ajută...spre exemplu, în imaginea de mai jos, jucătorii au un streak de 11 jocuri.Streakul poate avea valoarea maximă de 99 de jocuri.

Pentru fiecare desen pe care îl ghiciți sau vă este ghicit primiți un număr de bănuți, "coins", în funcție de dificultatea aleasă a desenului, cu ajutorul cărora se pot cumpăra noi culori.Un set de 5 culori costă 249 de bănuți.Eu deja am cumpărat două seturi, "Back to school" și „Mardi gras package”. :)
Poate fi jucat atât cu prietenii de pe facebook, cât și cu persoane la întâmplare, așa că nu e deloc plictisitor și chiar provoacă dependență.

Un mic clip ca să vă dați mai bine seama despre ce e vorba. Eu vă recomand să-l încercați.Ce ziceți, v-a plăcut? :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Stii bancul cu...? Aproape toate bancurile sunt aici

Orar clasele 9,10 si 11 Stiinte ale naturii

Despre Transpiblock - pareri dupa doua saptamani de folosire