Stii bancul cu...? Aproape toate bancurile sunt aici

Ştii bancu' cu dulapu'?
Du la pu*ă tot ce poţi...
sau
Du la p*la mea la gura ta. 


Ştii bancu' cu iarba?
Iar bag pu*a-n gura ta..

Ştii bancul cu statuia?
Statu' ia totu'!

Ştii bancu' cu iarna?
Iar n'am bani!

Îţi dau un cuţit. Mă-ta-i pe mine?

Ştii bancu' cu MAMBO?
M-am boşorogit...

Ştii bancu' cu ortacii?
Ori taci ori te bag în pi*da mă-ti...


Ştii bancu' cu tumbele?
Tu-mi beleşti pu*a...

Ştii bancu' cu măru'?
Mă rumegi de pu*ă..

Ştii bancu' cu curca?
Cur ca-l tău nu are nimeni...

Ştii bancu' cu şamponu'?
Ş-am pompat o şi pe asta...

Ştii bancu' cu zgura?
Z gura mătii...

Ştii bancu' cu Eva?
E valabil şi pentru tine...

Ştii bancu' cu Adam?
A damblagit măta...

Ştii bancu' cu iarna?
Iar n-a venit măta la întâlnire...

Ştii bancu' cu mătuşa?
Mă tu ş-aşa eşti prost...

Ştii bancu' cu golfu'?
Gol fu*i mai bine.

Ştii bancu' cu bascula?
Ţâr, ţâr, ţâr, mânca-mi-ai pu*a..
Da' cu podu' îl ştii?
Pe un pod trecea bascula, ţâr, ţâr, mânca-mi-ai pu*a...
Da cu râul, îl ştii?...
Peste râu era un pod şi pe pod trecea bascula, ţâr, ţâr, mânca-mi-ai pu*a...

Ştii bancu' cu cico?
Cic-o f*t pe mă-ta...
Da' cu pepsi, îl ştii?
Pepsi n-avem, da' cic-o fut pe mă-ta...
Da' cu cola, îl ştii?
Cola n-avem, pepsi n-avem, da cic-o fut pe mă-ta..

Ştii bancu' cu lupu'?
Lu' pu*a mea îi place gura ta

Ştii bancu' cu vişine?
Vi şi ne s*gi p*la...

Ştii bancu' cu Celentano?
Ce lent, Ano, îţi dai chiloţii jos!...

Ştii bancu' cu săpun?
Să pun pu*a pe tine-mi vine..

Ştii bancu' cu 23 August?
23 au gustat-o înaintea ta...

Ştii bancu' cu unu Mai?
Unu mai prost ca tine n-am văzut...

Ştii bancu' cu întâi Mai?
Întâi mai sugi pu*a şi apoi mai vedem...

Ştii bancu' cu Sorescu?
S-o resculăm...

Ştii bancu' cu Ionescu?
Io, nesculată nu ţi-o dau...

Ştii bancu' cu Enescu?
E nesculată încă...

Ştii bancu' cu Stănescu?
Stă nesculată-n gura ta...

Ştii bancul cu Băsescu?
Bă, se scumpesc toate...

Comentarii

  1. Știi bancul cu bula
    Nu
    Prindemai de pula

    RăspundețiȘtergere
  2. Știi bancul cu timpu
    Tim-pulamea

    RăspundețiȘtergere
  3. sti bancu cu Steaua?
    Io rin cu dinamo

    RăspundețiȘtergere
  4. Știi bancul cu 1 mai?
    Unu' mai prost că tine nu am văzut

    RăspundețiȘtergere
  5. S-a mutat o familie noua, Davilaș
    Davilaș in gura

    RăspundețiȘtergere
  6. Stii gluma cu Tudor?
    Tu dormi cat eu o fut pe mata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti adorm eu pula peste fata hai ca

      Ștergere
    2. Ști bancu cu scheletele ?
      Nu teai droga rava

      Ștergere
  7. Stii bancul cu nesu?
    Ne sugi

    RăspundețiȘtergere
  8. Stii bancu cu cemipla? Ce mi place sa o fu* pe ma-ta

    RăspundețiȘtergere
  9. sti bancul cu mada?
    MA-DA-TE-N PULA MEA!

    RăspundețiȘtergere
  10. Stii gluma cu prune? Prune n-avem vi și ne sugi (pt aia cu vișine)

    RăspundețiȘtergere
  11. Sti bancul cu măta?Aia care imi suge pula

    RăspundețiȘtergere
  12. Știi gluma cu tumbele? Tu-mi belești pula😂

    RăspundețiȘtergere
  13. Stii bancul cu oaie?
    Mamă....ce ti aș rupe cOAIEle:>

    RăspundețiȘtergere
  14. Știi bancul cu ma?
    Ma pupi în cur

    RăspundețiȘtergere
  15. îl sti pe guli..?
    Care gulii..?
    Cares baga pula n ceru guri

    RăspundețiȘtergere
  16. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  17. Sti bancul cu bufnita? Bunita-si p*la'n gura...

    RăspundețiȘtergere
  18. De la ce vine BC?
    Iar bag pul* n CURU tău

    RăspundețiȘtergere
  19. Știi bancu cu ceasu
    Ceas mai fu*eo pe măta

    RăspundețiȘtergere
  20. Si bancu cu tare
    Tare as i fute o pe mata

    RăspundețiȘtergere
  21. Stii bancu cu Audi? S-audi ca sugi pula. Stii bancu cu lacu? La cur-ti pun pula.

    RăspundețiȘtergere
  22. Știi bancu cu maru?
    Ma rugai sa te fut

    RăspundețiȘtergere
  23. sti bancul cu milka?
    mil c-am sugi

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Orar clasele 9,10 si 11 Stiinte ale naturii

Despre Transpiblock - pareri dupa doua saptamani de folosire